Spacecraft could detect signs of life on Saturn's moon

 Spacecraft could detect signs of life on Saturn's moon

SPACE 28 September 2021


Read more: https://www.newscientist.com/article/2291636-spacecraft-could-detect-signs-of-life-on-saturns-moon-enceladus/#ixzz78Ak4o300


Το φεγγάρι του Κρόνου ο Εγκέλαδος έχει μπει για τα καλά στο μικροσκόπιο της σύγχρονης επιστημονικής έρευνας για την ύπαρξη ζωής στον ωκεανό του ...

Για μια ακόμη φορά μια ακόμη απόδειξη τής αλήθειας τών λεγόμενων μου καθώς εγώ προσωπικά έχω αναφέρει ότι υπάρχει ζωή στον ωκεανό του Εγκέλαδου εδώ και χρόνια σε πολλές δημόσιες αναρτήσεις μου... 

Η τελευταία είναι αυτή εδώ :



Η ΙΕΡΗ ΣΠΕΊΡΑ .....ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΚΈΛΤΕΣ ΚΑΙ ΤΟΝ ΠΥΘΑΓΌΡΑ ΣΤΟΝ ΑΣΤΡΟΦΥΣΙΚΌ ΜΑΝΟ ΔΑΝΈΖΗ

Σεπτεμβρίου 12, 2021

".....Απαραίτητη προϋπόθεση για επίσκεψη σε αυτά τα επίπεδα είναι η αστρική προβολή , αν και εγώ δεν μπορώ να πιω ότι βγήκα από το σώμα μου όταν πήγα εκεί , ήταν περισσότερο σαν να αποκόλλήθηκε ένα τμήμα της συνειδήσεως μου το οποίο περιείχε την όραση και την λογική σκέψη και αρχικά ταξίδεψα στα άστρα του ηλιακού συστήματος και έχω γράψει δημόσια πρίν από πολλά χρόνια μέσα από το Facebook και αλλού για την ύπαρξη στον Άρη τιτάνιων ερειπίων από πυραμίδες ή πυραμιδοειδή κτίσματα καί την ύπαρξη αγάλματος της Σφίγγας όπως είναι και στην γή αλλά πολύ περισσότερο διαβρωμένο .

Έχω γράψει για ζωή στους υδάτινους δορυφόρους του Διός και ότι υπάρχει ηφαίστειο ενεργό στον δορυφόρο εγκέλαδο στην βάση του οποίου βρίσκεται ζωή .

Έχω γράψει για ένα πλανήτη που βρέχεται από διαμάντια που πέφτουν από τον ουρανό και πολλά άλλα πράγματα που δεν θυμάμαι τώρα ..."

Σύνδεσμος : http://adamakisangel2.blogspot.com/2021/09/blog-post_47.html



Ευάγγελος Αδαμάκης.

Δημοφιλείς αναρτήσεις