° ΜΟΙΡΑΊΑ ΣΥΝΆΝΤΗΣΗ °

  °  ΜΟΙΡΑΊΑ ΣΥΝΆΝΤΗΣΗ  °





Διάλεξα επίτηδες για την αρχή του άρθρου αυτήν την φωτογραφία που προέρχεται από επίσημο κανάλι του YouTube και έναν υποτιθέμενο επαγγελματία ερευνητή υπερφυσικων φαινομένων και δραστηριοτήτων .

Το ότι εμφανίζεται με το όπλο προτεταμένο εναντίον του φαντάσματος, πιστεύω ότι αυτό τα λέει όλα για την λογική αυτών των ανθρώπων , για τους οποίους ανέφερα σέ προηγούμενη ανάρτηση μου την προσωπική μου άποψη , αλλά και τον τρόπο που αυτοί εκλαμβάνουν την " μεταφυσική " οντολογία !

Είναι γεγονός , το έχω αναφέρει επανειλημμένα ότι προσωπικά έχω πολλές εμπειρίες από πολύ νεαρή ηλικία από πνευματικά όντα τα οποία προσπάθησαν να με πάρουν ...

Με δύο παντελώς ηλίθιους για γονείς , μια μητέρα Λυκάονα , τα έχω γράψει είναι κουραστικό να επαναλαμβάνω τα ίδια πράγματα , δεν είχα κανένα να περιμένω ουσιαστική βοήθεια  .

Σήμερα μετά από τόσα χρόνια μελέτης και ατελείωτες ώρες έρευνας έχω πια καταλήξει στο συμπέρασμα ότι είμαι μια ακόμη από τις χιλιάδες περιπτώσεις παγκόσμια που έχουν βιώσει την ίδια ακριβώς διαδικασία που βίωσα και εγώ , από τα ίδια ακριβώς όντα που ευτυχώς τώρα που η τεχνολογία έχει μπει στην ζωή μας και οι κάμερες ασφαλείας είναι παντού και ειδικά σε κούνιες και δωμάτια παιδιών υπάρχουν χιλιάδες καταγραφές φαινομένων .

Πλέον η ανόητη σκέψη ότι οι νεράιδες, τα ξωτικά και οι δαίμονες βρίσκονται μακριά από την ανθρωπότητα στα όρη και τα άγρια βουνά δεν ισχύει .

Οι οντότητες βρίσκονται μέσα στα σπίτια μας , στους δρόμους της πόλης , σε πάρκα και πλατείες , και φυσικά υπάρχουν πολλές περιπτώσεις ανθρώπων που δέχτηκαν βίαιη επίθεση μέρα μεσημέρι ή νωρίς το απόγευμα .

Οπότε ούτε καν το στερεότυπο της " Νύχτας " παίζει πλέον !

Μελετώντας πάρα πολλές ώρες μαγνητοσκοπήσεων από κάμερες ασφαλείας και κάμερες επίδοξων ερευνητών , κατέληξα στο συμπέρασμα ότι βασικά είμαι πολύ τυχερός που δεν είμαι από αυτούς που βίωσαν μία " Μοιραία συνάντηση " .

Η Μοιραία συνάντηση είναι άλλο ένα πολύ σημαντικό θέμα .

Μέχρι τώρα φοβόμασταν τις δαιμονικές παρουσίες αλλά τελικά αποδείχθηκε βάση στοιχείων ότι οι επικινδυνότερες οντότητες είναι τα φαντάσματα των νεκρών που στοιχειώνουν ένα τόπο .

Από τις χιλιάδες ώρες καταγραφών που έχω δει σχολαστικά , είναι τρεις ή τέσσερις που πραγματικά έκαναν να μου τσιτωθεί η πέτσα , όχι μόνο ανατρίχιασα από αυτά που είδα αλλά ευχαριστώ πολύ τον Θεό που δεν έτυχε σε εμένα κάτι τέτοιο !

Βέβαια είναι γεγονός στατιστικά αποδεδειγμένο ότι οι πιθανότητες για μια 
" Μοιραία Συνάντηση "  αυξάνονται όσο αυξάνονται και οι εξορμήσεις για Κυνήγι Φαντασμάτων, οπότε κάποια στιγμή μοιραία κάποιος θα συναντήσει κάπου εκεί δύο ειδών όντων πολύ επικίνδυνα για την ανθρώπινη ζωή .

Α ) Λιπόσαρκος της Νύχτας
Β) Αστρικό Ζόμπι

Το αστρικό ζόμπι είναι πολύ πιο επικίνδυνη οντότητα και από ένα Λιπόσαρκο της Νύχτας , ουσιαστικά είναι το ψυχικό απομεινάρι ενός ανθρώπου το οποίο όμως ενώ  έχει πεθάνει  , παραμένουν ακέραια το αστρικό σώμα και το περίπνευμα του με αποτέλεσμα την δημιουργία ενός ημι υλικού όντος που θυμίζει έντονα τα κλασσικά ζόμπι των ταινιών.

Η Νεκρομαντεία όπως και οι σκοτεινές περιοχές του Voodoo χρησιμοποιούν αυτές τις οντότητες για ίδιον όφελος  , ένας μάγος μπορεί να υποτάξει ακόμη και να δέσει ένα τέτοιο όν αλλά ένας απλός άνθρωπος που θα βρεθεί αντιμέτωπος με αυτό βρίσκεται σε πολύ μεγαλύτερο κίνδυνο από ότι μπορεί να συλλάβει το ανθρώπινο μυαλό ...

Δείτε το βίντεο :





Προσωπικά πιστεύω ότι το γεγονός είναι αληθινό , έχει όλα τα χαρακτηριστικά που συνθέτουν την παρουσία ενός αληθινού Ζόμπι Αστράλ ,  του οποίου ο εξαφανισμένος ερευνητής υπερφυσικων φαινομένων και δραστηριοτήτων είναι ένα ακόμα θύμα .

Δυστυχώς η συγκεκριμένη συνάντηση ήταν κυριολεκτικά Μοιραία για τον ίδιο του οποίου η σάρκα και το αίμα χρειάζονται για την επιβίωση και την συνέχιση της ύπαρξης του Ζόμπι Αστράλ ...

Αυτό που λέμε " Δεν θα βρει ο παπάς να θάψει "..... Και , " Ούτε κόκαλο δεν θα μείνει " εδώ αποκτά κυριολεκτική σημασία !

Και η ίδια η ψυχή όμως αυτού του ανθρώπου δεν ξεφεύγει από την σκοτεινή δύναμη της επιρροής αυτής της ύπαρξης ...


Ευάγγελος Αδαμάκης

Δημοφιλείς αναρτήσεις