Η ΝΎΜΦΗ ΤΟΥ ΘΑΝΆΤΟΥ °

       ° Η ΝΎΜΦΗ ΤΟΥ ΘΑΝΆΤΟΥ °




Υπάρχουν όντα εκεί έξω που είναι πάρα πολύ επικίνδυνα για να τα αντιμετωπίσει ένας οποιοσδήποτε πιτσιρικάς που ψάχνει για περιπέτειες ..

Αυτές είναι οι νύμφες του θανάτου , πιθανόν να είναι οι αρχαίες ελληνικές Κύρες , ένα είναι σίγουρο ότι δεν είναι οι λάμιες για τίς όποιες έχω αναφέρει σε σχετική ανάρτηση μου και σίγουρα είναι πρώην ανθρώπινες υπάρξεις που έχουν πεθάνει εδώ και πολύ καιρό ...

Στην τέχνη της ζωγραφικής και σε βιβλία μαγείας τα έχω συναντήσει πολλές φορές.


Τα αποκαλούν λάμιες αλλά δεν είναι αυτές λάμιες ...

Έτσι λοιπόν μοιραία κάποια στιγμή έφτασαν και  σε εμένα βιντεοσκοπήσεις από ερασιτέχνες και όχι μόνο κυνηγούς υπερφυσικών φαινομένων στις οποίες εμφανίζονται αυτά τα όντα που δεν ξέρω αν είναι ένα μεμονωμένο άτομο ή περισσότερα .



Σε δύο διαφορετικές χώρες με μεγάλη απόσταση μεταξύ τους , δύο διαφορετικοί άνθρωποι εκ των οποίων μόνο ο ένας είναι ερευνητής υπερφυσικων φαινομένων, ενώ ο άλλος  άνθρωπος βρέθηκε χωρίς να έχει την οποιαδήποτε σχέση με το υπερφυσικό μπλεγμένος εξ αιτίας του μαγαζιού που είχε νοικιάσει .

Έχω προσωπική εμπειρία και επαφή με τον ίδιο τον Μάριο Λάρα και είμαι σε θέση να πω ότι το μαγαζί του έκλεισε και τώρα είναι ένα ανθοπωλείο στην θέση του ενώ ο ίδιος αφού καταστράφηκε εξ αιτίας του υπερφυσικού φαινομένου τώρα ασχολείται με εντελώς διαφορετικό επάγγελμα.

https://youtu.be/rV80k9B5iXI

https://youtu.be/yvCfKwfr0qU



Ευάγγελος Αδαμάκης medium.


Δημοφιλείς αναρτήσεις