ΨΑΛΜΟΊ ΔΑΥΊΔ ΓΙΑ ΔΙΚΑΣΤΙΚΕΣ ΥΠΟΘΕΣΕΙΣ by Medium Evans Adamakis




ΨΑΛΜΟΊ  ΔΑΥΊΔ ΓΙΑ ΔΙΚΑΣΤΙΚΕΣ ΥΠΟΘΕΣΕΙΣ by Medium Evans Adamakis 

Υπάρχουν αρκετοί Ψαλμοί που χρησιμοποιούνται σε δικαστικές υποθέσεις.


 Οι πιο συνηθισμένοι είναι ο Ψαλμός 35, που συχνά απαγγέλλεται συνοδεία καφέ κεριών ο Ψαλμός 37, που απαγγέλλεται αν κάποιος έχει κατηγόρους τους οποίους θέλει να καταρρίψει. και ο Ψαλμός 7, ο οποίος χρησιμοποιείται σε μια ιεροτελεστία εννέα ημερών για την προετοιμασία ενός πλυσίματος προσώπου.


ΠΩΣ ΝΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΕΤΕ τον ΨΑΛΜΟ 7

ΓΙΑ ΝΑ ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΤΕ ΑΓΙΑΣΜΟ ΓΙΑ ΔΙΚΑΣΤΙΚΗ ΥΠΟΘΕΣΗ


Αυτό το ξόρκι δόθηκε στον Χάρι Μ. Χάιατ από έναν γέροντα θεραπευτή ( Ελληνιστή " Πρακτικός " ) που έζησε στο Waycross της Τζόρτζια και του πήρε συνέντευξη στις 7 Μαρτίου 1939.


Για χρήση σε δικαστικές υποθέσεις στις οποίες έχετε κατηγορηθεί για έγκλημα ή είστε ο κατηγορούμενος σε μια πολιτική υπόθεση.


Ξεκινήστε εννέα ημέρες πριν πάτε στο δικαστήριο.


Διαβάστε το πρώτο μέρος του Ψαλμού 7 πάνω από ένα δοχείο με νερό μετά τη δύση του ηλίου, κάθε βράδυ.


1: Κύριε, Θεέ μου, σε σένα εμπιστεύομαι· σώσε με από όλους αυτούς που με καταδιώκουν και λύτρωσέ με.


2: Για να μην σκίσει την ψυχή μου σαν λιοντάρι, σπάζοντας την σε κομμάτια, ενώ δεν υπάρχει κανένας να ελευθερώσει.


3: Κύριε, Θεέ μου, αν το έκανα αυτό. αν υπάρχει ανομία στα χέρια μου.


4: Αν ανταμείψα το κακό σε αυτόν που ήταν σε ειρήνη μαζί μου. (ναι, τον παρέδωσα ότι χωρίς αιτία είναι εχθρός μου:)


5: Ας διώξει ο εχθρός την ψυχή μου, και ας την πάρει. ναι, ας πατήσει τη ζωή μου στη γη, και ας βάλει την τιμή μου στο χώμα. Σελάχ.


Πηγαίνετε για ύπνο και αφήστε το δοχείο με νερό να καθίσει όλη τη νύχτα. 


Το πρωί, σηκωθείτε, βάλτε το χέρι σας πάνω από το νερό και διαβάστε το δεύτερο μέρος του Ψαλμού 7 από πάνω.


6: Σήκω, Κύριε, με τον θυμό σου, σήκω τον εαυτό σου εξαιτίας της οργής των εχθρών μου· και ξύπνησε για μένα στην κρίση που πρόσταξες.


7: Έτσι θα σε περικυκλώσει η συναγωγή του λαού· για χάρη τους, λοιπόν, επέστρεψε ψηλά.


8: Ο Κύριος θα κρίνει τον λαό· κρίνετε με, Κύριε, σύμφωνα με τη δικαιοσύνη μου, και σύμφωνα με την ακεραιότητά μου που είναι μέσα μου.


9: Ας τελειώσει η κακία των κακών. αλλά καθιερώστε τους δίκαιους: γιατί ο δίκαιος Θεός δοκιμάζει τις καρδιές και τα ηνία.


10: Η υπεράσπισή μου είναι του Θεού, που σώζει τους ευθύς στην καρδιά.


11: Ο Θεός κρίνει τους δίκαιους, και ο Θεός είναι θυμωμένος με τους κακούς κάθε μέρα.


12: Αν δεν γυρίσει, θα σκάσει το σπαθί του. λύγισε το τόξο του και το ετοίμασε.


13: Αυτός ετοίμασε επίσης για αυτόν τα όργανα του θανάτου. ορίζει τα βέλη του ενάντια στους διώκτες.


14: Ιδού, πονάει με την ανομία, και έχει συλλάβει κακία, και έχει γεννήσει το ψέμα.


15: Έκανε ένα λάκκο και τον έσκαψε και πέφτει στο χαντάκι που έφτιαξε.


16: Η κακία του θα επιστρέψει στο κεφάλι του και η βίαιη συμπεριφορά του θα πέσει στο δικό του πατέ.


17: Θα αινέσω τον Κύριο σύμφωνα με τη δικαιοσύνη του· και θα ψάλλω δοξολογία στο όνομα του Κυρίου του υψίστου.


Διαβάστε τον Ψαλμό σε δύο δόσεις πάνω από το ίδιο δοχείο με νερό για εννέα νύχτες και εννέα πρωινά προτού προγραμματιστεί να πάτε στο δικαστήριο.


Την ημέρα της εμφάνισης σας στο δικαστήριο, αφού έχετε απαγγείλει τη δεύτερη μερίδα του Ψαλμού για ένατη φορά, πάρτε και πλύνετε το πρόσωπό σας σε αυτό το αγιασμένο νερό.


 Μην σκουπίσετε το πρόσωπό σας με  πανί, απλά κουνήστε το κεφάλι σας και αφήστε την πνοή του αέρα να σας στεγνώσει. 


  


ΠΩΣ ΝΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΕΤΕ ΤΟΝ ΨΑΛΜΟ 35 ΓΙΑ ΔΙΚΑΣΤΙΚΗ ΥΠΟΘΕΣΗ••


Αυτός ο Ψαλμός γενικά απαγγέλλεται όταν ανάβουν  κεριά δικαστικής υπόθεσης είτε καφέ κεριά προσφοράς σε ένα βάζο με μέλι.


ΨΑΛΜΟΣ 35


1: Υπερασπίστε την υπόθεση μου, Κύριε, με αυτούς που αγωνίζονται μαζί μου· πολεμήστε εναντίον αυτών που πολεμούν εναντίον μου.


2: Πιάστε την ασπίδα και τον πόρπη και σηκωθείτε για τη βοήθειά μου.


3: Βγάλτε και το δόρυ, και σταματήστε το δρόμο εναντίον αυτών που με διώκουν· πες στην ψυχή μου, εγώ είμαι η σωτηρία σου.


4: Ας μπερδευτούν και ας ντροπιαστούν εκείνοι που αναζητούν την ψυχή μου· ας γυρίσουν πίσω και ας μπερδευτούν αυτοί που επινοούν την πληγή μου.


5: Ας είναι σαν άχυρο μπροστά στον άνεμο· και ας τους κυνηγάει ο άγγελος του Κυρίου.


6: Ας είναι ο δρόμος τους σκοτεινός και ολισθηρός· και ας τους διώξει ο άγγελος του Κυρίου.


7: Διότι χωρίς αιτία έκρυψαν για μένα το δίχτυ τους σε ένα λάκκο, που χωρίς αιτία έσκαψαν για την ψυχή μου.


8: Ας έρθει επάνω του η καταστροφή εν αγνοία. και ας πιάσει τον εαυτό του το δίχτυ που έχει κρύψει· στην ίδια την καταστροφή ας πέσει.


9: Και η ψυχή μου θα χαρεί στον Κύριο· θα αγαλλιάσει για τη σωτηρία του.


10: Όλα τα οστά μου θα πουν, Κύριε, ποιος είναι σαν εσένα, που ελευθερώνεις τον φτωχό από αυτόν που είναι πολύ δυνατός γι' αυτόν, ναι, τον φτωχό και τον φτωχό από αυτόν που τον λεηλατεί;


11: Ψευδομάρτυρες σηκώθηκαν. έβαλαν στην ευθύνη μου πράγματα που δεν ήξερα.


12: Με αντάμειψαν το κακό με το καλό μέχρι τη λεηλασία της ψυχής μου.


13: Εμένα, όμως, όταν ήταν άρρωστοι, η ενδυμασία μου ήταν σάκος· ταπείνωσα την ψυχή μου με τη νηστεία. και η προσευχή μου επέστρεψε στην αγκαλιά μου.


14: Συμπεριφέρθηκα σαν να ήταν φίλος ή αδελφός μου: υποκλίθηκα βαριά, σαν κάποιος που θρηνεί για τη μητέρα του.


15: Αλλά στη συμφορά μου χάρηκαν και συγκεντρώθηκαν· ναι, οι άθλιοι συγκεντρώθηκαν εναντίον μου, και δεν το ήξερα. με έσκισαν και δεν σταμάτησαν:


16: Με υποκριτές χλευαστές στα γλέντια, με έτριζαν με τα δόντια τους.


17: Κύριε, ως πότε θα κοιτάς; σώσε την ψυχή μου από τις καταστροφές τους, αγαπητέ μου από τα λιοντάρια.


18: Θα σε ευχαριστήσω στη μεγάλη εκκλησία· θα σε δοξάσω ανάμεσα σε πολύ κόσμο.


19: Ας μη χαίρονται για μένα εκείνοι που είναι εχθροί μου άδικα· ούτε ας κλείνουν το μάτι με τα μάτια που με μισούν χωρίς λόγο.


20: Διότι δεν μιλούν για ειρήνη· αλλά επινοούν δόλια πράγματα εναντίον των ήσυχων στη γη.


21: Ναι, άνοιξαν διάπλατα το στόμα τους εναντίον μου, και είπαν: Αχα, αχ, το μάτι μας το είδε.


22: Αυτό είδες, Κύριε, μη σιωπάς· Κύριε, μη είσαι μακριά μου.


23: Σήκωσέ τον εαυτό σου, και ξύπνησε για την κρίση μου, ακόμη και για την υπόθεση μου, Θεέ μου και Κύριό μου.


24: Κύριέ με, Θεέ μου, κρίνεις με σύμφωνα με τη δικαιοσύνη σου. και ας μη με χαίρονται.


25: Ας μην λένε στην καρδιά τους: Αχ, έτσι θα το κάναμε· ας μην πουν: Τον καταπιάσαμε.


26: Ας ντροπιαστούν και ας μπερδευτούν αυτοί που χαίρονται για την πληγή μου· ας είναι ντυμένοι με ντροπή και ατίμωση που μεγαλουργούν εναντίον μου.


27: Ας φωνάζουν από χαρά και ας χαίρονται εκείνοι που ευνοούν τη δίκαιη υπόθεση μου· ναι, ας λένε συνεχώς: Ας μεγαλύνει ο Κύριος, που ευαρεστείται στην ευημερία του δούλου του.


28: Και η γλώσσα μου θα μιλάει για τη δικαιοσύνη σου και για τον έπαινο σου όλη την ημέρα.


☀️.  ΧΑΡΤΟΜΑΝΤΕΊΟΝ ΕΝ ΠΕΙΡΑΙΕΊ ☀️


( Ακτή Μουτσοπούλου 🧡 Πασαλιμάνι Πειραιάς)


Το μοναδικό γραφείο μελλοντολογίας στην Ελλάδα με 99.8% επιτυχία στις ερωτικές επαναφορες αγαπημένου προσώπου με άμεσα αποτελέσματα και σταθερή επανασύνδεση.


ΤΟ  2022 ΛΆΒΑΜΕ ΣΧΕΔΌΝ  300  ΕΥΧΑΡΙΣΤΉΡΙΑ  ΣΗΜΕΙΏΜΑΤΑ ΑΠΟ   ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΜΈΝΟΥΣ   ΠΕΛΆΤΕΣ  .


Η ΚΑΛΎΤΕΡΗ ΔΙΑΦΉΜΙΣΗ ♥


«╲ \ ╭┓2023 ♥


╭ 💗 ╯


┗╯ \ ╲________💗


|____💗_____ " ____ Medium Evans Adamakis 


Αφήνοντας πίσω το 2022 θέλω να ευχαριστήσω θερμά όλους όσους μας στήριξαν και συνεχίζουν να μας στηρίζουν ♥


Thanks - Gracias – Merci - حمد اللة - شكرا! – Bedankt – Dank - köszönömبا تشکر - धन्यवाद – poděkování – תוֹדָה – شکریھ - teşekkür ederim! – ขอบคุณ – asante – salamat - terima kasih – ευχαριστώ –


♥♥♥♥♥♥♥♥♥__) (__♥♥♥♥♥♥♥♥_♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥__♥♥♥♥♥♥(¯`v´¯)♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥(¯`(●)´¯)♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥(_.^._)♥♥♥♥♥...♥♥...♥...♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥(¯`v´¯)♥♥♥♥_♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥(¯`(●)´¯)♥♥♥___♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥(_.^._)♥♥______♥♥♥♥♥♥(¯`v´¯)♥♥♥♥♥♥________♥♥♥(¯`(●)´¯)♥♥♥♥___________♥(_.^._)♥♥"


Good luck - God bless all - - ☯ PEACE ❤ LOVE ☼ LIGHT ☩ HONOR ♔ (✿ ♥‿♥)" (^_^) ANGEL HEART WITH DIVINE LOVE 2U • 


• 20€ ΧΑΡΤΟΜΑΝΤΕΙΑ ° 


°  50€ ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΈΣ ΠΡΟΒΛΈΨΕΙΣ 


° ΟΧΙ ΔΩΡΕΑΝ ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΕΣ ΠΡΟΒΛΕΨΕΙΣ


• ΟΧΙ ΔΩΡΕΑΝ ΠΡΟΒΛΈΨΕΙΣ ΜΕΣΩ VIBER..


ΑΜΕΣΑ ΔΡΑΣΤΙΚΗ ΕΡΩΤΙΚΗ ΕΠΑΝΑΦΟΡΑ ΑΓΑΠΗΜΕΝΟΥ ΠΡΟΣΩΠΟΥ 690€ ΜΕ 100% ΕΠΙΤΥΧΙΑ Η'  ΕΠΙΣΤΡΟΦΉ ΧΡΗΜΆΤΩΝ 


ΕΡΩΤΙΚΌ ΔΈΣΙΜΟ 530€.


ΞΟΡΚΙΑ / ΓΗΤΕΙΕΣ 350€


ΞΟΡΚΙ ΥΠΟΤΑΓΗΣ 350€


ΣΥΜΦΙΛΊΩΣΗ ΖΕΥΓΑΡΙΟΥ 350€


ΔΡΑΣΤΙΚΉ ΕΡΩΤΙΚΉ ΕΠΑΝΑΦΟΡΆ ΠΡΟΣΏΠΟΥ & ΕΡΩΤΙΚΌ ΔΈΣΙΜΟ & ΓΑΜΟΣ ΕΝΤΟΣ 10 ΜΗΝΩΝ ΜΟΝΟ 1990€ .


 Κατάθεση των χρημάτων σε λογαριασμό  Τραπέζης.


Τηλεφωνική / ταχυδρομική επιταγή


Western Union ταχυμεταφορά χρημάτων.


Τηλέφωνα επικοινωνίας :


Σταθερό τηλέφωνο επικοινωνίας 21 1001 4789


Mobille phone :  690 910 1751


Mobille phone.  694 757 4409


Ωράριο λειτουργίας τηλεφώνου για ραντεβού:


Δευτέρα - Παρασκευή 


10.00 πμ - 20.00μμ


Σαββάτο - Κυριακή : 10.00 πμ - 22.00 μμ


Αργείες ανοικτά κανονικά..


•´¸.•~♥♥♥~•.¸ღ.ღ✿•*¨`*•. (¯`v´¯) (¯`v´¯) .•*¨`*•✿... . . . ✿•*¨`*•.¸(¯`v´¯)¸.•´*¨`*•✿ . . .... ……………...♥ •.¸.•´♥…………..........


_♥_____♥_♥_____♥_ Joy_♥______♥______♥_ Light__♥____________♥_Love___♥__________♥_ Hope____♥_______♥_ Harmony______♥___♥_ Sunshine________♥__Smile♥♥ Hugs to Your Heart ♥♥


– I wish you Good Luck and happy life - God bless – Stay Well and safe - ☯ PEACE ❤ LOVE ☼ LIGHT ☩ HONOR ♔ (✿ ♥‿♥)" (^_^) ANGEL HEART WITH DIVINE LOVE 2U¸.


•´¸.•~♥♥♥~•.¸ღ.ღ✿•*¨`*•. (¯`v´¯) (¯`v´¯) .•*¨`*•✿... . . . ✿•*¨`*•.¸(¯`v´¯)¸.•´*¨`*•✿ . . .... ……………...♥ •.¸.•´♥…………...................(*<>*)..........(*_*).......(*|*).......(*><*).........(* *).......(*X*)......... ♥¸„♥¸.•*°¨°☆°¨°*•.¸ ▒▓ ☆ ☆ ░░ ☆ ☆▒▒░░ ☆▒ ▒▒ ▒ ღ♥ ღ♥¸.•*¨`*. ¸.• ▓▒░░ ღ♥ ღ♥¸.•*¨`*. ¸.• ----------------------------------------


 (__♥♥♥♥♥♥♥♥_♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥__♥♥♥♥♥♥(¯`v´¯)♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥(¯`(●)´¯)♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥(_.^._)♥♥♥♥♥...♥♥...♥...♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥(¯`v´¯)♥♥♥♥_♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥(¯`(●)´¯)♥♥♥___♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥(_.^._)♥♥______♥♥♥♥♥♥(¯`v´¯)♥♥♥♥♥♥________♥♥♥(¯`(●)´¯)♥♥♥♥___________♥(_.^._)♥♥"


•´¸.•~♥♥♥~•.¸ღ.ღ✿•*¨`*•. (¯`v´¯) (¯`v´¯) .•*¨`*•✿... . . . ✿•*¨`*•.¸(

Δημοφιλείς αναρτήσεις