ΝΕΑΡΆ ΓΥΝΑΊΚΑ ΠΟΥ ΜΑΧΑΙΡΏΘΗΚΕ ΑΠΌ ΤΌΝ ΕΡΩΤΙΚΌ ΣΎΝΤΡΟΦΟ ΤΗΣ ΔΙΗΓΕΊΤΑΙ ΠΩΣ ΤΗΣ ΈΣΩΣΑΝ ΤΗΝ ΖΩΉ ΠΝΕΎΜΑΤΑ ΝΕΚΡΏΝ 💀

  ΝΕΑΡΆ ΓΥΝΑΊΚΑ ΠΟΥ ΜΑΧΑΙΡΏΘΗΚΕ ΑΠΌ ΤΌΝ ΕΡΩΤΙΚΌ ΣΎΝΤΡΟΦΟ ΤΗΣ ΔΙΗΓΕΊΤΑΙ ΠΩΣ ΤΗΣ ΈΣΩΣΑΝ ΤΗΝ ΖΩΉ ΠΝΕΎΜΑΤΑ ΝΕΚΡΏΝ 💀





Αυτή η ιστορία με αγγίζει προσωπικά γιατί δυστυχώς έχω ζήσει ακριβώς το ίδιο πράγμα με μόνη διαφορά ότι εμένα δεν με μαχαίρωσε κανείς με μαχαίρι ή οτιδήποτε άλλο ,  οι μαχαιριές που μου έδιναν σε καθημερινή βάση οι άνθρωποι που με μεγάλωσαν ήταν κυρίως φραστικές και φυσικά εννοείται ότι η συμπεριφορά τους δεν ήταν καθόλου σωστή.


Εξ αιτίας λοιπόν μίας τρομερά άθλιας ζωής με συνεχή εμπαιγμό και απαξίωση και βία ήταν φυσικό να οδηγήσω τον εαυτό μου στην αυτοκτονία, όχι μόνο μια φορά αλλά τέσσερις από τις οποίες η τελευταία ήταν μπορώ να πω απόλυτα επιτυχημένη καθώς ουσιαστικά άνοιξε μπροστά μου ο πνευματικός κόσμος.


Στην αρχή ακούς και μετά βλέπεις τους προσφιλείς νεκρούς να στέκονται από επάνω σου.


Όπως ακριβώς συνέβη και στην κοπέλα στην ιστορία που ακολουθεί εμένα προσωπικά με κράτησε πίσω ένα πνεύμα το οποίο όχι μόνο έδωσε την απαραίτητη ενέργεια για να συνδεθεί το πνεύμα με το σώμα μου , αλλά και φρόντισε για λίγο να γεμίσει ζωή το σώμα μου που είχε κρυώσει λίγο του υγραερίου και αδυνατούσε να κινηθεί έστω και λίγο..


Η επάνοδος ήταν εξαιρετικά επώδυνη διαδικασία ...


Το συγκεκριμένο αυτό πνεύμα το βλέπω στα όνειρα μου, είναι πάντα εκεί σε κάποια άκρη χωρίς να ενοχλεί καθόλου εκτός από την περίπτωση ενδεχόμενης απειλής ή κινδύνου....


Ας δούμε όμως τι ακριβώς έγινε με την ιστορία της Eillish Poe που μοιάζει με την δική μου σε πολλά σημεία.


Η Eilish Poe, 25 ετών, μαχαιρώθηκε 16 φορές στο σπίτι της στο Fort Collins. Κολοράντο, Ηνωμένες Πολιτείες , από τον Jonathan Crossley το 2020.


Ήταν θυμωμένος γιατί δεν ηθελε να μετατρέψει την ελεύθερη σχέση τους σε σοβαρή σχέση με αρραβώνα και όλα τα υπόλοιπα στοιχεία με αποτέλεσμα να πάει κρυφά στο σπίτι της, περιμένοντας σε ένα crawlspace για 26 ώρες και στη συνέχεια εξαπέλυσε μια φρικτή δολοφονική επίθεση εναντίον της .


Η Πόε είπε στην αστυνομία ότι είχε προσπαθήσει να αντεπιτεθεί και ούρλιαξε ανεπιτυχώς σε ένα  Amazon Écho για να καλέσει τη συγκάτοικό της προς βοήθεια της.


Ο Jonathan Crossley την μαχαίρωσε ξανά και ξανά στον κορμό της, τα χέρια και τον λαιμό σε σημείο που έπεσε ετοιμοθάνατη πρίν αυτός φύγει 


Κατά την διάρκεια της περιόδου μεταξύ ζωής και θανάτου ισχυρίζεται ότι είδε για πρώτη φορά  αληθινά φαντάσματα , για την ακρίβεια των πληροφοριών πνεύματα νεκρών συμπεριλαμβανομένης της πρώην καλύτερής της φίλης Βίκυ, η οποία αυτοκτόνησε νωρίτερα εκείνο το έτος.


Η Ποε ανέφερε επίσης ότι  «Η γιαγιά από τον πατέρα μου στεκόταν ακριβώς εκεί.


«Η γιαγιά μου Jeanie πέθανε το 2014 – στεκόταν εκεί και μου χαμογελούσε γραφικά.


«Δεν έγνεψε ή κάτι τέτοιο.


«Εχω μια κρυστάλλινη εικόνα του τι φορούσε (η Βίκυ) και στεκόταν επίσης εκεί, και όπως και η Τζίνι είχε αυτό το ανακουφιστικό χαμόγελο στο πρόσωπό της.


«Ακόμα θρηνώ για αυτήν τρία χρόνια μετά, αλλά μου φάνηκε ένας χρόνος μπόνους, έστω και για πέντε δευτερόλεπτα, ή όσο καιρό ήταν, να τη δω και να είμαι ξανά κοντά της».


Παραδόξως, ισχυρίζεται επίσης ότι είδε μια γυναίκα με το όνομα Alyssa Burkett, η οποία επίσης μαχαιρώθηκε και πυροβολήθηκε μέχρι θανάτου στην πατρίδα του Πόε στο Τέξας, στο Fate.


Αλλά η Burkett δεν ήταν απλώς μια εικόνα, «με τράβηξε κυριολεκτικά και καθόμουν όρθια», παραδέχτηκε ο Πόε.


Ο Jonathan Crossley  δεν πιάστηκε ποτέ και δεν τιμωρήθηκε για τις ενέργειές του, καθώς αργότερα πέθανε εκτοξευόμενος από την άκρη ενός γκρεμού, πέφτοντας 150 πόδια μέχρι θανάτου γεγονός που πιθανόν έχει προκαλέσει το πνεύμα της Alyssa Burkett, πράγμα που εγώ προσωπικά πιστεύω α´λλά δεν θέλω να αναφερθώ σε αυτό.


Η γυναίκα χρειάστηκε να υποβληθεί σε 10 χειρουργικές επεμβάσεις και τώρα ισχυρίζεται ότι έχει δει «σκιώδεις φιγούρες» σχεδόν 100 φορές από τότε που έγινε η επίθεση.


Είπε: «Νομίζω ότι επειδή κόντεψα να περάσω, επειδή ήταν τόσο κοντά, ίσως αυτοί οι σκιώδεις άνθρωποι είναι άνθρωποι που βρίσκονται στο ενδιάμεσο της διέλευσης και είναι κάπου στη μέση, ίσως γι' αυτό μπορώ να τους δω».


Τα συμπεράσματα δικά σας

Medium Evans Adamakis Tarot ⭐

Δημοφιλείς αναρτήσεις