SHIRIME 👁️ Ο ΚΩΛΟΜΑΤΗΣ ( 尻目 )

SHIRIME 👁️ Ο ΚΩΛΟΜΑΤΗΣ ( 尻目 )




Σήμερα θα μοιραστώ μαζί σας μια πολύ ενδιαφέρουσα ιστορία, ίσως διασκεδαστική καθώς θα αναφερθώ σε πλάσματα που έχω συναντήσει μέσα στο πλαίσιο της εργασίας μου ως επαγγελματίας μελλοντολόγος και εξορκιστής και παράλληλα ερευνητής υπερφυσικών φαινόμενων και δραστηριοτήτων.

Έχοντας μελετήσει στα σοβαρά το θέμα των εξορκισμών των θρησκειών διαφόρων πολιτισμών και φυσικά εννοείται ότι έχοντας περάσει ώρες σε μοναστήρια και εκκλησίες προκειμένου να μπορέσω να δω από κοντά αληθινούς εξορκισμούς, αυτό που τελικά κατάλαβα είναι πως όταν δεν υπάρχει απάτη για λόγους marketing  , οι πλειοψηφία των περιπτώσεων αφορά ανθρώπους που έχουν υποστεί κάποιο ψυχολογικό τραύμα, μικρό ή μεγάλο και χρειάζονται ψυχιατρική βοήθεια και όχι εξορκισμό.

Ειλικρινά έχω βαρεθεί να ακούω σάν από κασέτα να επαναλαμβάνουν οι άνθρωποι που δηλώνουν δήθεν τάχα μου δαιμονισμένοι τα ίδια αυτά ονόματα που όλοι γνωρίζουμε από το μάθημα των θρησκευτικών στα σχολεία.

Ο Εωσφόρος, ο Όφις και η Λεγεώνα είναι τα πιο συνηθισμένα ονόματα που ακούγονται, βέβαια καμία φορά πετάγεται ένας outsider όπως πχ ο αυτοκράτορας Νέρωνας ...

Όταν μου έρχονται στο γραφείο μου τέτοιες περιπτώσεις ανθρώπων και μου ζητάνε να τους απομακρύνω την αρνητική ενέργεια που τους δεσμεύει και αρχίζουν να μου λένε για τους συγκεκριμένους δαίμονες καταλαβαίνω απόλυτα με το ακριβώς έχω να κάνω....

Είναι πολλές οι περιπτώσεις ανθρώπων που όντως έχουν δαιμονική οντότητα ή επιρροή επάνω τους και όμως δυστυχώς δεν το γνωρίζουν καν...

Έχοντας όλα τα χαρακτηριστικά γνωρίσματα της δαιμονικής επιρροής όπως κρίσεις πανικού, εκρήξεις νεύρων χωρίς αιτία, ξαφνικά άγχος , πονοκέφαλος και ημικρανίες, τάση για ατυχήματα και μειωμένη προσοχή κατά διαστήματα, δηλαδή διάσπαση της προσοχής χωρίς λόγο...

Όλο αυτό θεωρείται φυσιολογικό και αναμενόμενο λόγω των συνθηκών ζωής της σύγχρονης παρηκμασμένης πλέον κοινωνίας υπανθρώπων αναλγητης και κλεπτοκρστικης...

Από αυτές τις περιπτώσεις ανθρώπων έχω βγάλει πολλές φορές λαβράκι καθώς ήρθα σε επαφή με οντότητες που δεν μπορούσαν να γνωρίζουν οι άνθρωποι όπως πχ μου συνέβη με την αρχαία αιγυπτιακή δαιμονική οντότητα που ονομάζεται Ahti .

Ένα θηλυκό δαιμόνιο που φέρνει την κακοτυχία σε όποιον άνθρωπο πέφτει στην επιρροή της .

Μια άλλη οντότητα που έχω συναντήσει και δεν ξέρω πού ακριβώς κατατάσσεται είναι ο 尻目  , στα ελληνικά Κωλομάτης.

Στην πραγματικότητα δεν είναι ακριβώς δαιμονική οντότητα, ούτε και φάντασμα γιατί εμφανίζεται ως ένας κανονικός άνθρωπος ο οποίος όμως δεν έχει καθόλου πρόσωπο.

Μπορείτε να τον βρείτε στο δρόμο την νύχτα έξω ακόμη και σε μια άδεια κεντρική λεωφόρο να περπατάει με τα εσώρουχα μόνο και την πλάτη γυρισμένη.

Αυτό που κάνει είναι να φωνάζει το όνομα σας ζητώντας να πλησιάσετε περισσότερο, οπότε σκύβει και κατεβάζει το εσώρουχο του αποκαλύπτοντας το γυμνό του σφιχτό κώλο μέσα στον οποίο καθώς ανοίγει με τα δύο του χέρια τα μάγουλα του ξεπροβάλλει ένα μεγάλο στρογγυλό μάτι 👁️ στο σημείο της οπής.

Δεν υπάρχει καμία απολύτως αναφορά ότι έχει προξενήσει κακό ή θάνατο σε όποιον άνθρωπο το έχει συναντήσει.

Πριν από πολύ καιρό, ένας σαμουράι περπατούσε τη νύχτα στο δρόμο προς το Kyōto , όταν άκουσε κάποιον να τον φωνάζει να περιμένει.

 "Ποιος είναι εκει ? !" ρώτησε απορημένος και ελαφρός έκπληκτος γυρνώντας πρός την φωνή που τον καλούσε, μόνο που όταν γύρισε είδε σε κοντινή απόσταση έναν άντρα να  βγάζει τα ρούχα του και να δείχνει τους γυμνούς γλουτούς του στον εκρηκτικό ταξιδιώτη. 

Ένα τεράστιο αστραφτερό μάτι άνοιξε τότε εκεί που έπρεπε να ήταν ο πρωκτός του παράξενου άνδρα.

Επόμενο άρθρο Ah Kaname 💀

Δημοφιλείς αναρτήσεις