ΟΙ ΕΡΠΕΤΟΕΙΔΗΣ ΤΗΣ ΠΝΥΚΑΣ

 ΟΙ ΕΡΠΕΤΟΕΙΔΗΣ ΤΗΣ ΠΝΥΚΑΣ



Στην αμέσως προηγούμενη ανάρτηση μου αναφέρθηκα στις νεράιδες της αρχαίας ρωμαϊκής αγοράς στην ΑΘΉΝΑ και την θαυματουργή θεραπευτική κρήνη που φυλάνε,  και όπως προείπα στο προηγούμενο άρθρο μου αποδεικνύεται το γεγονός ότι ο τάφος του Εωσφόρου της Παλαίας Διαθήκης βρίσκεται λίγα μέτρα μακριά από το συγκεκριμένο χώρο,  διπλα ακριβως στο Ωρολόγιο του Κυρήστου στην Πλακα...

Σήμερα θα αναφέρω ένα άλλο γεγονός που μου συνέβη..

Αυτό το γεγονός που αναφέρεται εδώ συνέβη το 2003 , απλά το θυμήθηκα τώρα ..

Είναι καλοκαίρι και έχουμε βγει για έρευνα πεδίου εγώ και η τότε συνεργάτιδα μου μεταξύ των άλλων Βαρβάρα Αλαμάνου από το Κοκκόνι Κορινθίας. 

Ερευνώντας γύρω από την Ακρόπολη περάσαμε από το Αστεροσκοπείο με την τρομερά αρνητική ενέργεια που έβγαζε ένα σημείο  του χώρου πίσω από τον τοίχο της περίφραξης στο οποίο εικάζεται ότι υπάρχουν σπηλιές με παράξενη δράση...

Προχωρήσαμε προς την Αποστόλου Παύλου ώσπου φτάσαμε στο σημείο που βρίσκεται σήμερα ο ναός της Αγίας Μαρίνας. 



Ο χώρος παραπλεύρως του ναού φαίνεται φαινομενικά είναι ένας χερσος τόπος από ξερολιθιές με ελάχιστο πράσινο κατά τόπους. 



Αρχής γενομένης από το γεγονός ότι υπάρχουν υπόγειες στοές αγνώστου χρήσεως που ηλεκρροδοτούνται οι οποίες ουσιαστικά οδηγούν και στην Ακρόπολη αλλά και σε μερικές σπηλιές ή ανοίγματα που βρίσκουμε στην περιοχή,  ο χώρος κατακλύζεται από τα φαντάσματα όλων των ανθρώπων που εκτελέστηκαν στον χώρο αυτό.

 Η εξάντληση που ένιωσα κατά την διάρκεια της παραμονής μου στο χώρο των εκτελέσεων ήταν άνευ προηγούμενου. 

Ο Χώρος σύμφωνα με τις ενορατικές δυνάμεις της Βαρβάρας ήταν γεμάτος  Reptilian people οι οποίοι εμφανίζονται να βγαίνουν κατά καιρούς μέσα από τα ανοίγματα που βλέπουμε μέχρι σήμερα,  και στα οποία βρίσκονται προβολείς εστιασμένοι στην οπή εξόδου ή σε μια τουλάχιστον περίπτωση το πέρασμα ήταν χτισμένο με τούβλα λίγο κάτω από το περίβολο της εκκλησίας. 

Αναρωτιέμαι τελικά μήπως πίσω από όλο αυτό υπάρχουν σήμερα συγκεκριμένα στοιχεία που δεν γνωρίζει ο κόσμος?

Και καλά εντάξει όλες αυτές οι προσπάθειες ελέγχου αλλά πως μπορεί κάποιος να ελέγξει κάτι που κυριολεκτικά μπορεί να περάσει μέσα από την ύλη ως αιθέρας ή φώς και μετά να υλοποιηθεί με μεγάλη μαεστρία ακόμα και σε μορφή ανθρώπων?

Έτσι λοιπόν φτάνουμε στην Πνύκα και θυμάμαι καλά ότι οι αρχαιολόγοι εσκαβαν τότε βγάζοντας στο φώς αρχαίους πήλινους σωλήνες ύδρευσης της Αθήνας .

Θυμάμαι καλά ότι η Βαρβάρα είχε μείνει πίσω ενώ εγώ παρά την απαγόρευση της διέλευσης στο χώρο εκείνο , και τα σκυλιά κατάφερα και έφτασα στο βράχο της ΠΝΥΚΑΣ όπου γινόντουσαν οι δίκες, άρχισα να ασχολούμαι με την ενέργεια του βράχου δια της επίθεσης των χεριών και όπως είμουν σκυμμένος και έκανα να σηκώσω το κορμί μου σε όρθια στάση  , βλέπω ολοκάθαρα ότι λίγα μέτρα από εμένα στεκοντουσαν μια σειρά από αρσενικούς ερπετοειδούς φύσης όντα τα οποία ουσιαστικά αδιαφορούσαν για εμένα καθώς μιλούσαν μεταξύ τους. 

Ήταν ο ένας δίπλα στον άλλο σχεδόν κολλητά και ήταν χιλιάδες. 

Ξαφνικά ο ένας στα αριστερά γυρνάει πρός εμένα και με κοίταξε λέγοντας δυνατά προς τους υπόλοιπους  :

" Μας βλέπει  " ή " Μας είδε " .

Τότε ένας άλλος που βρισκόταν στα δεξιά γύρισε σοβαρός προς το μέρος μου και τότε η εικόνα χάθηκε αλλά θυμάμαι καλά ότι μια αντρική φωνή μου μίλησε μέσα στο μυαλό μου λέγοντας μου " Αν αγαπάς την ζωή σου φύγε και μην ξαναγυρίσεις εδώ ".

Δεν υπήρξε καμία απολύτως άλλη ενόχληση αντίθετα μάλιστα μία φορά σώθηκα χάρη στην παρέμβαση ενός τέτοιου όντος το οποίο ήρθε μέσα από την γή και κυριολεκτικά άρπαξε ένα Hellhound που μού έκανε επίθεση. 

Η μόνη διαφορά μεταξύ των ειδών Reptilian people είναι το γεγονός ότι αυτό που με έσωσε δεν είχε φίδια για μαλλιά αλλά είχε  ανθρώπινο κεφάλι καραφλό, δηλαδή ουσιαστικά μιλάμε για έναν αληθινό Naga's reptilian people. 











Δημοφιλείς αναρτήσεις